2010 年 1 月 31 日 星期日  |
| 2010-01-31 |
分類: 未分類 |
好熱好熱!___!
12點左右出去食Lunch wif 勤,,烺
企鵝之後黎左,,頂佢唔順- -"
食完去石鼓打波
睇左陣學界,,
有隊因為教練遲到搞到輸左,,慘.
之後同左好多人打波
打得oK啦.
7點走...
星期6要加油~~~
儲錢儲錢@@
|
2010 年 1 月 29 日 星期五  |
| 2010-01-29 |
分類: 未分類 |
今日起身好凍
唔想番學-3-"
不過唔得= ="
Phy
眼訓呢,,
好難捱"
Eng
Miz冇番,,睇片&打機.
Chin
聽書
無啦啦好專心@@
Lunch
幸福....好耐-3-
之後勤同烺買左勁多糖番去等Econ食.
P.E.
考欖球
俾奸sir拉左出去做示範=.="
好彩都oK
之後踢波
我可能會俾人逼去踢班際- -
大炒對面10:3= ]
殘廢俾金星KO....勁慘
贏左場波,,輸左粒丸....值得咩xDD
Econ
聽書,,食住糖真係有心機d.
之後小測...應該oK的`
放學去石鼓打波wif勤,,烺&企鵝
個個都打得幾好哇^______^
過左隔離場打個公開組既網
開到波&殺到,,好開心= ]
至於企鵝...唔洗講,,屈曬@@
打到7點走.
番屋企打邊爐
咬親條利-3333-"
勁樣衰=-="
仲有一星期比賽喇
有信心可以入到4強= ]
我要努力練好A & B
唔好揼中間喇@@
要再跳高d高d....
加油加油~~ |
2010 年 1 月 27 日 星期三  |
| 2010-01-27 |
分類: 未分類 |
今日焦早都係photo day.
好多堂都玩XD"
Chin
半班人&呀sir落去影相.
同融係度玩低B野-3-
得番我地3,4個係咁玩.
其他訓曬= ="
Eng
Miz入黎嚇親
我地竟然冇呀sir係度都咁靜
仲靜過平時上堂@@
之後miz又落去影相
做ws同訓左陣.
Econ
聽左一堂書
之後果堂校隊落左去影相.
張相冇左勤勤@@
影完HEA到放lunch先上番= ]
Maths
做數做數....
L.S.
較新書
好似有興趣左=3=
放學HEA左陣`
送人搭車,,
冇得做呀4tim"
之後同企鵝去幸福
同老細,,mei ling,,呀新係咁傾傾傾...
杯野好好飲^___^ (多謝老細xd")
老細擺個pose好型@@"
5點半走
一個人聽歌行番屋企,,
好耐冇試過: )
聽日練波
好彩聽日范仔唔黎唔洗操體能姐;]
12強前最後3次練波機會,,
俾心機哇>____<"
Comment呀 -V-" |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|