_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2010 年 1 月 31 日  星期日   晴天


2010-01-31 分類: 未分類

好熱好熱!___!

12點左右出去食Lunch wif 勤,,烺

企鵝之後黎左,,頂佢唔順- -"

食完去石鼓打波

睇左陣學界,,

有隊因為教練遲到搞到輸左,,慘.

之後同左好多人打波

打得oK啦.

7點走...

 

星期6要加油~~~

 

儲錢儲錢@@

2010 年 1 月 29 日  星期五   陰天


2010-01-29 分類: 未分類

今日起身好凍

唔想番學-3-"

不過唔得= ="

Phy

眼訓呢,,

好難捱"

Eng

Miz冇番,,睇片&打機.

Chin

聽書

無啦啦好專心@@

Lunch

幸福....好耐-3-

之後勤同烺買左勁多糖番去等Econ食.

P.E.

考欖球

俾奸sir拉左出去做示範=.="

好彩都oK

之後踢波

我可能會俾人逼去踢班際- -

大炒對面10:3= ]

殘廢俾金星KO....勁慘

贏左場波,,輸左粒丸....值得咩xDD

Econ

聽書,,食住糖真係有心機d.

之後小測...應該oK的`

放學去石鼓打波wif勤,,烺&企鵝

個個都打得幾好哇^______^

過左隔離場打個公開組既網

開到波&殺到,,好開心= ]

至於企鵝...唔洗講,,屈曬@@

打到7點走.

番屋企打邊爐

咬親條利-3333-"

勁樣衰=-="

 

仲有一星期比賽喇

有信心可以入到4強= ]

我要努力練好A & B

唔好揼中間喇@@

要再跳高d高d....

加油加油~~

2010 年 1 月 27 日  星期三   晴天


2010-01-27 分類: 未分類

今日焦早都係photo day.

好多堂都玩XD"

Chin

半班人&呀sir落去影相.

同融係度玩低B野-3-

得番我地3,4個係咁玩.

其他訓曬= ="

Eng

Miz入黎嚇親

我地竟然冇呀sir係度都咁靜

仲靜過平時上堂@@

之後miz又落去影相

做ws同訓左陣.

Econ

聽左一堂書

之後果堂校隊落左去影相.

張相冇左勤勤@@

影完HEA到放lunch先上番= ]

Maths

做數做數....

L.S.

較新書

好似有興趣左=3=

放學HEA左陣`

送人搭車,,

冇得做呀4tim"

之後同企鵝去幸福

同老細,,mei ling,,呀新係咁傾傾傾...

杯野好好飲^___^ (多謝老細xd")

老細擺個pose好型@@"

5點半走

一個人聽歌行番屋企,,

好耐冇試過: )

 

聽日練波

好彩聽日范仔唔黎唔洗操體能姐;]

12強前最後3次練波機會,,

俾心機哇>____<"

 

Comment呀 -V-"



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 40
累積人氣: 13163