_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2010 年 1 月 26 日  星期二   晴天


2010-01-26 分類: 未分類

Photo day

成日都冇點上過堂.

L.S.

Miz落去影相

我地係度玩xD

Maths

悶....

Eng

Dict : ]

Lunch@幸福

老細又串企鵝= ="

Chin

呀sir落去影相

自己做WS.

宗教.

睇片...

放學M1.2

好難@@

5點2放

練波

冇咩點熱身就打

快攻&一傳

之後操體能&一傳

跳繩,,掌上壓,,sit up....

攰死,,不過大隻左haha.

7點幾8點番屋企.

做功課,,打左成千隻字@@"

 

學體會今日抽左籤

真係抽得麻麻= ="

冇得直入8強

12強打起,,

2月6號對鄧英喜@佛光街

贏左既話就入8強,,

2月27號對大雄@佛光街

贏埋既話就對協和@@輸梗=3="

所以今年目標係4強呀!!!!

各位要加油^____^

 

2010 年 1 月 25 日  星期一   晴天


2010-01-25 分類: 未分類

今焦番學

見到偉健

俾佢踢左一野-3-"

Chin

默書,,

之後呀sir發火

Phy

做工作紙

呀sir又發火.

小息訓教

L.S.

講d野笑死xD"

Reading測Phy

唔識,,撞...

Maths

做數...

Eng

Oral,,

之後改正

30次-__________-"

4點1先放

等埋企鵝去打波

同kai詩係咁傾傾傾`

好正.

打到7點左右番屋企.

2010 年 1 月 23 日  星期六   寒冷


2010-01-23 分類: 未分類

8點幾番Self.

我同企鵝著左便服...很怪-3-

10點放

去幸福飲左杯野

Uncle好好人,,送左3杯野俾我地飲xD

11點幾番學校熱身

之後過石鼓

之前果場協和一早打完=.="

猜左陣就開波.

vs QES.

打得oK啦我地,,WiN左`

2局都失小過20分.

首名出線哇"

第一次分組賽贏曬兼一局都唔失

要Keep住呀.

E+唯有希望抽到枝好籤可以直入8強啦.

仲要千祈唔好對協和

咁就好大機會拎到獎喇xDDD.

打完去足球場同希踢波

攰到死左= ="

之後同人傾左陣又要走-3-

繼續打波

玩3個快攻.

好勁,,不過一攻唔死人就.....xD

打到6點幾就送希番WTS &等企鵝wif勤

之後走左去做護花使者^____^

不過我似係俾人護果個xDD

我會努力改的`

8點同勤,,企鵝去九龍城食野

食完係度睇電視''好好笑.

10點番屋企lu.

好攰既一日

不過都好開心= ]

 

多謝你條電話繩^.^



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 28
累積人氣: 13121