2010 年 1 月 26 日 星期二  |
| 2010-01-26 |
分類: 未分類 |
Photo day
成日都冇點上過堂.
L.S.
Miz落去影相
我地係度玩xD
Maths
悶....
Eng
Dict : ]
Lunch@幸福
老細又串企鵝= ="
Chin
呀sir落去影相
自己做WS.
宗教.
睇片...
放學M1.2
好難@@
5點2放
練波
冇咩點熱身就打
快攻&一傳
之後操體能&一傳
跳繩,,掌上壓,,sit up....
攰死,,不過大隻左haha.
7點幾8點番屋企.
做功課,,打左成千隻字@@"
學體會今日抽左籤
真係抽得麻麻= ="
冇得直入8強
12強打起,,
2月6號對鄧英喜@佛光街
贏左既話就入8強,,
2月27號對大雄@佛光街
贏埋既話就對協和@@輸梗=3="
所以今年目標係4強呀!!!!
各位要加油^____^
|
2010 年 1 月 25 日 星期一  |
| 2010-01-25 |
分類: 未分類 |
今焦番學
見到偉健
俾佢踢左一野-3-"
Chin
默書,,
之後呀sir發火
Phy
做工作紙
呀sir又發火.
小息訓教
L.S.
講d野笑死xD"
Reading測Phy
唔識,,撞...
Maths
做數...
Eng
Oral,,
之後改正
30次-__________-"
4點1先放
等埋企鵝去打波
同kai詩係咁傾傾傾`
好正.
打到7點左右番屋企. |
| 2010-01-23 |
分類: 未分類 |
8點幾番Self.
我同企鵝著左便服...很怪-3-
10點放
去幸福飲左杯野
Uncle好好人,,送左3杯野俾我地飲xD
11點幾番學校熱身
之後過石鼓
之前果場協和一早打完=.="
猜左陣就開波.
vs QES.
打得oK啦我地,,WiN左`
2局都失小過20分.
首名出線哇"
第一次分組賽贏曬兼一局都唔失
要Keep住呀.
E+唯有希望抽到枝好籤可以直入8強啦.
仲要千祈唔好對協和
咁就好大機會拎到獎喇xDDD.
打完去足球場同希踢波
攰到死左= ="
之後同人傾左陣又要走-3-
繼續打波
玩3個快攻.
好勁,,不過一攻唔死人就.....xD
打到6點幾就送希番WTS &等企鵝wif勤
之後走左去做護花使者^____^
不過我似係俾人護果個xDD
我會努力改的`
8點同勤,,企鵝去九龍城食野
食完係度睇電視''好好笑.
10點番屋企lu.
好攰既一日
不過都好開心= ]
多謝你條電話繩^.^ |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|