_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2009 年 12 月 9 日  星期三   晴天


2009-12-09 分類: 未分類

前幾晚都唔得閒打呀

E+打番啦....

 

7/12...星期一

上堂好悶

放學HEA

HEA到6點幾就同勤,,希,,烺跟儀佢地去睇東亞排球

佢地拎左4張飛俾我地

佢地同佢地Miz太好人了

但係就要著佢地d校服

勤同烺著校服...我同希要著PE3=.="

睇左一場

中國對韓國(男排)

當然係中國贏啦

決賽對日本呢.

10點番家了"

 

8/12...星期二

因為唔夠訓

所以上堂係到訓xD

放學冇去M1,2

HEA左陣去睇波

連續2日都有得睇

今次就唔洗換3喇xD

成晚笑死了

費sir同奸sir都去左

一齊玩xD

十分的朦-3-

睇曬2場

韓國對日本,,中國對香港

香港完全唔夠打-.-

決賽都係中國對日本.

10點去番九龍城食野

12點幾先番家...

 

9/12...今日xD"

琴晚好似冇訓過咁

好彩頭2堂自修

訓教教豬^_^

之後都冇咩心機上堂

電話得番幾個%電=3=

放學打波

太耐冇打了

感覺有點怪-___-"

打到7點幾番屋企.

 

聽日同下個星期4都有FDLY打

聽日對觀塘功樂@伍華

下星期對協和@協和

一場OK有信心的...另一場就一d信心都冇

死得=3="

打好呀伍華!!!!

(希希記住要幫我哇>3<")

2009 年 12 月 6 日  星期日   晴天


2009-12-06 分類: 未分類

2日都留係屋企

訓教...食野...睇電視

發埋D白日夢

不過有時咁樣都幾開心

因為.....有夢發好過咩野都冇得諗XD"

 

haha...唔講喇

支持羅力威呢!!!!!

2009 年 12 月 4 日  星期五   晴天


2009-12-04 分類: 未分類

呀詩生日快樂"

 

今朝俾企鵝打黎嘈醒左

成日放假都唔俾我訓晏d=.="

3點出去打波

打左唔夠1個鐘

勤話肚餓

去M記食

食到4點幾5點

似食野多過打波-.-

之後打左個幾鐘

6點幾7點陪企鵝,,勤,,嘉寶去食野

7點半左右番家....



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 11
累積人氣: 13104