前幾晚都唔得閒打呀
E+打番啦....
7/12...星期一
上堂好悶
放學HEA
HEA到6點幾就同勤,,希,,烺跟儀佢地去睇東亞排球
佢地拎左4張飛俾我地
佢地同佢地Miz太好人了
但係就要著佢地d校服
勤同烺著校服...我同希要著PE3=.="

睇左一場
中國對韓國(男排)
當然係中國贏啦
決賽對日本呢.
10點番家了"
8/12...星期二
因為唔夠訓
所以上堂係到訓xD
放學冇去M1,2
HEA左陣去睇波
連續2日都有得睇
今次就唔洗換3喇xD
成晚笑死了
費sir同奸sir都去左
一齊玩xD

十分的朦-3-
睇曬2場
韓國對日本,,中國對香港
香港完全唔夠打-.-
決賽都係中國對日本.
10點去番九龍城食野
12點幾先番家...
9/12...今日xD"
琴晚好似冇訓過咁
好彩頭2堂自修
訓教教豬^_^
之後都冇咩心機上堂
電話得番幾個%電=3=
放學打波
太耐冇打了
感覺有點怪-___-"
打到7點幾番屋企.
聽日同下個星期4都有FDLY打
聽日對觀塘功樂@伍華
下星期對協和@協和
一場OK有信心的...另一場就一d信心都冇
死得=3="
打好呀伍華!!!!
(希希記住要幫我哇>3<")
|