今日出門口果時落雨...
淋左陣.之後叫企鵝遮埋我.
停雨=33=
L.S.
個半鐘做6題
岩岩好時間
應該合格既...
9:50放
周圍HEA
之後上左勤屋企
煲碟+整頭
搞到個頭啡啡地tim=.="
破壞曬我呢個好學生既形象kaka
7點幾走....
聽日最後一日考試
4點練波
第1場前最後一次
星期6對將官@振華道<10:15
加油加油^___^
今日又食左好多野喇
再係咁實肥死=3=
朝早食杯面
番學....
Eng
ok啦...好快做曬
差d訓左-.-
9:20放
去石鼓坐左陣
之後同企鵝上左勤屋企
睇左陣電視
1點左右落街食野
食完又去買野飲,,蛋撻同一大袋零食上番勤屋企食=.=
一路食一路煲碟
睇左2套半(果半套因為太悶訓左所以cut左=.=)
睇到6點半
同企鵝一齊走lu....
仲有3日學界喇
好緊張tim-.-
但係我E+打成咁
唔好話8強...
可能連正選位都冇埋= [
M記食早餐
遲到tim=.=
食完就番學喇
Econ
都ok快做完
應該考得ok既...
陪企鵝番屋企拎錢
之後去KCP食M記
(我地成日食M記-3-)
12:40番學校考M1,2
唉唉唉`
我很失敗x999999....
唔開心....又去食野
化悲憤為食量
不過好辣+好飽
食唔夠一半就走=.=
番屋企拎波3去打波
玄圓係度(我地組果間)
打左2場波
都有信心贏到佢地既= ]
打到6點幾係度睇人打波
好勁
對我黎講真係冇可能@@
7點幾陪希番wts之後慢慢行番家......