_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


2009-11-12 分類: 未分類

今日出門口果時落雨...

淋左陣.之後叫企鵝遮埋我.

停雨=33=

L.S.

個半鐘做6題

岩岩好時間

應該合格既...

9:50放

周圍HEA

之後上左勤屋企

煲碟+整頭

搞到個頭啡啡地tim=.="

破壞曬我呢個好學生既形象kaka

7點幾走....

 

聽日最後一日考試

4點練波

第1場前最後一次

星期6對將官@振華道<10:15

加油加油^___^

2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


2009-11-11 分類: 未分類

今日又食左好多野喇

再係咁實肥死=3=

朝早食杯面

番學....

Eng

ok啦...好快做曬

差d訓左-.-

9:20放

去石鼓坐左陣

之後同企鵝上左勤屋企

睇左陣電視

1點左右落街食野

食完又去買野飲,,蛋撻同一大袋零食上番勤屋企食=.=

一路食一路煲碟

睇左2套半(果半套因為太悶訓左所以cut左=.=)

睇到6點半

同企鵝一齊走lu....

 

仲有3日學界喇

好緊張tim-.-

但係我E+打成咁

唔好話8強...

可能連正選位都冇埋= [

2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天


2009-11-10 分類: 未分類

M記食早餐

遲到tim=.=

食完就番學喇

Econ

都ok快做完

應該考得ok既...

9:50放

陪企鵝番屋企拎錢

之後去KCP食M記

(我地成日食M記-3-)

12:40番學校考M1,2

唉唉唉`

我很失敗x999999....

唔開心....又去食野

化悲憤為食量

不過好辣+好飽

食唔夠一半就走=.=

番屋企拎波3去打波

玄圓係度(我地組果間)

打左2場波

都有信心贏到佢地既= ]

打到6點幾係度睇人打波

好勁

對我黎講真係冇可能@@

7點幾陪希番wts之後慢慢行番家......

 



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 22
累積人氣: 13115