_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2009 年 11 月 18 日  星期三   晴天


2009-11-18 分類: 未分類

凍死了...

Chin

派閱讀同作文

48.5/90,,53/100

合格就好了= ]

Eng

第3日冇番

miz搞咩-_____-"

小息同陳揮程影相

企鵝都過左黎一齊影xD"

好鍾意佢個頭呀>-<"

                                                                                                                                     (呢張我忍笑忍我好辛苦=.=)

Econ

派卷

47.4/55

成績表85/100

拉低左=3="

不過都第1kaka^.^

Lunch

同希係咁傾傾傾....

覆檢頭髮

得左= ]

Maths

做數...

眼訓-333-

L.S.

聽書....

放學去拎冷3

之後去石鼓打左陣波

琴日好似今日咁既話

練波就唔洗咁苦喇= ="

打到6點幾去M記食雪糕wif勤,,企鵝

7點番到家...

 

聽日又要練波

真的不要太勉強了-3-"

2009 年 11 月 17 日  星期二   寒冷


2009-11-17 分類: 未分類

今日又著左自己褸

呀sir唔捉kaka`

我地班有人戴小飛俠頸巾haha"

 

笑死左!!!

訓得咁舒服....一定好暖la...

L.S.

悶....

Maths

玩....好好笑"

小息同銘去問殘爺可唔可以星期4先check頭

唔得=3=

Eng

Miz又冇番

又冇卷派

好緊張tim"

訓足大半個鐘...

Lunch

好凍....

Chin

派左聆聽同綜合

42/60,,23/50

不太滿意的呢.

宗教

拎D....ok啦.咩功課都冇做kaka

係咁食糖...好開心haha= ]

放學去M1,2

派卷

本身以為10分都冇

點知有16/44

唔洗做最低xD"

5點放

換3練波

凍死了

只係做左熱身

我同勤就俾風吹到暈+想嘔+係咁流鼻水=.=

奸sir叫我入左小食部坐左陣

冇咩事就出番去繼續啦.

玩得幾開心

不過就真係勁凍=.=

6點幾走

因為聽日check頭

所以練完去左剪髮wif勤,,銘

企鵝都去左等我地

剪到7點幾番屋企.

加油加油!!!

 

2009 年 11 月 16 日  星期一   陰天


2009-11-16 分類: 未分類

好凍又落雨-3-

Chin

半班人+呀sir去左朗誦比賽

唔洗上.

冇卷派=3=

Phy

呀sir未改曬

又冇派=.="

L.S.

第1份派既卷

19/40...差1分先合格

全班得4個合格

咁我都唔係好差姐xD(安慰緊自己")

Lunch

好凍...唔係好想食.

Maths

一早知考得差

得45/75

好彩成績表都拉到去71

林融98囉救命=3=

Eng

Miz冇番

又冇卷派/3\

訓教....

放學HEA左陣

好快就番家lu~~

 

天氣開始凍喇

記得著多件3

小心身體哇><"

 

聽日練波...好凍

驚驚-.......-"

 

又要剪頭髮

唔制呀@@"



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 19
累積人氣: 13112