2009 年 11 月 18 日 星期三  |
| 2009-11-18 |
分類: 未分類 |
凍死了...
Chin
派閱讀同作文
48.5/90,,53/100
合格就好了= ]
Eng
第3日冇番
miz搞咩-_____-"
小息同陳揮程影相
企鵝都過左黎一齊影xD"
好鍾意佢個頭呀>-<"

(呢張我忍笑忍我好辛苦=.=)
Econ
派卷
47.4/55
成績表85/100
拉低左=3="
不過都第1kaka^.^
Lunch
同希係咁傾傾傾....
覆檢頭髮
得左= ]
Maths
做數...
眼訓-333-
L.S.
聽書....
放學去拎冷3
之後去石鼓打左陣波
琴日好似今日咁既話
練波就唔洗咁苦喇= ="
打到6點幾去M記食雪糕wif勤,,企鵝
7點番到家...
聽日又要練波
真的不要太勉強了-3-"
|
| 2009-11-17 |
分類: 未分類 |
今日又著左自己褸
呀sir唔捉kaka`
我地班有人戴小飛俠頸巾haha"

笑死左!!!
訓得咁舒服....一定好暖la...
L.S.
悶....
Maths
玩....好好笑"
小息同銘去問殘爺可唔可以星期4先check頭
唔得=3=
Eng
Miz又冇番
又冇卷派
好緊張tim"
訓足大半個鐘...
Lunch
好凍....
Chin
派左聆聽同綜合
42/60,,23/50
不太滿意的呢.
宗教
拎D....ok啦.咩功課都冇做kaka
係咁食糖...好開心haha= ]
放學去M1,2
派卷
本身以為10分都冇
點知有16/44
唔洗做最低xD"
5點放
換3練波
凍死了
只係做左熱身
我同勤就俾風吹到暈+想嘔+係咁流鼻水=.=
奸sir叫我入左小食部坐左陣
冇咩事就出番去繼續啦.
玩得幾開心
不過就真係勁凍=.=
6點幾走
因為聽日check頭
所以練完去左剪髮wif勤,,銘
企鵝都去左等我地
剪到7點幾番屋企.
加油加油!!!
|
2009 年 11 月 16 日 星期一  |
| 2009-11-16 |
分類: 未分類 |
好凍又落雨-3-
Chin
半班人+呀sir去左朗誦比賽
唔洗上.
冇卷派=3=
Phy
呀sir未改曬
又冇派=.="
L.S.
第1份派既卷
19/40...差1分先合格
全班得4個合格
咁我都唔係好差姐xD(安慰緊自己")
Lunch
好凍...唔係好想食.
Maths
一早知考得差
得45/75
好彩成績表都拉到去71
林融98囉救命=3=
Eng
Miz冇番
又冇卷派/3\
訓教....
放學HEA左陣
好快就番家lu~~
天氣開始凍喇
記得著多件3
小心身體哇><"
聽日練波...好凍
驚驚-.......-"
又要剪頭髮
唔制呀@@" |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|