2009 年 11 月 26 日 星期四  |
| 2009-11-26 |
分類: 未分類 |
Econ
聽書.
Maths
悶...
Phy
訓左陣...
Eng
冇左蜥蜴幾好
不過miz都係冇番
Chin
作文
好快作完.
放學練波
教f.1
好悶.
之後比賽
俾企鵝撞左落地
個"失頭哥"好痛
打到8點幾走
番到屋企先發現個"失頭哥"腫左-3-
得番2日時間俾我好番炸-.-
快d好啦~~
聽日"士卜"day
要8點半去到灣仔
姐係要勁早起身=3="
|
2009 年 11 月 25 日 星期三  |
| 2009-11-25 |
分類: 未分類 |
Chin
睇戲
幾好睇:)
Eng
又係蜥蜴
佢話miz聽日應該會番番黎
太好了!!!
都係訓教
佢叫左我幾次的都唔起身
最後冇理到我xD
Econ
派之後個統測
計錯42 - 20 = 24果個=.="
好彩都有18/20
如果唔係計錯數有19架-3-
Lunch
食面....
買糖...
Maths
訓左...
L.S.
Miz冇番
做數...
放學去幸福HEA wif勤&企鵝
同老細一齊傾計同講笑
5點幾6點走喇...
練波+油^_^ |
2009 年 11 月 24 日 星期二  |
| 2009-11-24 |
分類: 未分類 |
心情好好呢xD
L.S.
悶...聽書
Maths
訓左陣.
Eng
冇訓lu
不過蜥蜴真係好煩
仲要用小學生既教法=.=
lunch
食左小小野.
Chin
做聆聽
做到訓教-3-
宗教
悶...
M1,2
半班人去英詩
玩奧數
好難@@"
之後練波
好high
打得唔錯既= ]
d一傳有待改善
仲有好多要進步既地方
不過都多謝范仔既讚賞xD
7點左右練完
HEA左陣
去幸福wif企鵝&希
8點幾番屋企.
又食野-.-
好飽"
星期日第2場
贏埋就一定出線喇
加油加油加油>_<"
正選的位置
我要回來了= ]
我要保持這信念^_^ |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|