_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2009 年 12 月 3 日  星期四   晴天


2009-12-03 分類: 未分類

陸運Final"

6點鐘起身

企鵝上黎拎鞋

之後一齊食早餐

MTR去灣仔

時間岩岩好= ]

又做工作人員

幫手set場果d...

之後幫手跳遠

周公好勁=______="

成功果4跳有3跳都破記錄=.=

之後無野做

HEA...去影相= ]

12點幾去KFC食野

唔夠飽-3-

去M記再買野番去食

嘉華太攰訓左...個樣好得意xD"

本身諗住下就都係度HEA

但係俾細龜拉左我地3個去標槍果邊幫手

攰死=3=

不過公起Panda再多一金^_^

之後睇頒獎

悶到飛起

我地3個入更衣室玩

得我地3個: ]

kai kai的在影相

有D好矇...唔Post了"

4點幾走

又搭船

之後搭巴士番家

前面有班唔知F.1定F.2既伍華

嘈到頭痛=.="

 

經過必理痛滲透止痛貼既療傷xD

我的手已好多了"

" 絕非賣廣告的 ; ] "

2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


2009-12-02 分類: 未分類

手已廢了"

 

Chin

睇戲.

Eng

訓教...

Econ

小測

最後果題完全唔識-3-"

Lunch

飽飽..

Maths

落Hall聽講座

校長講野好廢-.-

L.S.

雖然4點先放

不過都唔係好悶.

放學去石鼓打左陣波

發現我已經廢左武功=.="

打左一個鐘就走了.

 

聽日陸運Final

又要攰死了"

 

有得睇東亞運排球

好野xD"

2009 年 12 月 1 日  星期二   晴天


2009-12-01 分類: 未分類

都係唔係好夠訓-3-"

L.S.

冇得訓

Maths

做數+訓左陣

Eng

抄野.

Chin

訓左陣

宗教

訓教.

M1,2

冇位坐-.-

好彩4:45走得

練波

細奶過左黎

好攰=3=

6點幾過石鼓繼續打

腳唔痛lu

但係變左手痛-3-"

聽日同後日要抖下喇.

8點左右番家.

 

等等等^..^



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 6
累積人氣: 13099