2009 年 12 月 3 日 星期四  |
| 2009-12-03 |
分類: 未分類 |
陸運Final"
6點鐘起身
企鵝上黎拎鞋
之後一齊食早餐
MTR去灣仔
時間岩岩好= ]
又做工作人員
幫手set場果d...
之後幫手跳遠
周公好勁=______="
成功果4跳有3跳都破記錄=.=
之後無野做
HEA...去影相= ]

12點幾去KFC食野
唔夠飽-3-
去M記再買野番去食
嘉華太攰訓左...個樣好得意xD"
本身諗住下就都係度HEA
但係俾細龜拉左我地3個去標槍果邊幫手
攰死=3=
不過公起Panda再多一金^_^
之後睇頒獎
悶到飛起
我地3個入更衣室玩
得我地3個: ]
kai kai的在影相
有D好矇...唔Post了"
4點幾走
又搭船
之後搭巴士番家
前面有班唔知F.1定F.2既伍華
嘈到頭痛=.="
經過必理痛滲透止痛貼既療傷xD
我的手已好多了"
" 絕非賣廣告的 ; ] "
|
2009 年 12 月 2 日 星期三  |
| 2009-12-02 |
分類: 未分類 |
手已廢了"
Chin
睇戲.
Eng
訓教...
Econ
小測
最後果題完全唔識-3-"
Lunch
飽飽..
Maths
落Hall聽講座
校長講野好廢-.-
L.S.
雖然4點先放
不過都唔係好悶.
放學去石鼓打左陣波
發現我已經廢左武功=.="
打左一個鐘就走了.
聽日陸運Final
又要攰死了"
有得睇東亞運排球
好野xD" |
2009 年 12 月 1 日 星期二  |
| 2009-12-01 |
分類: 未分類 |
都係唔係好夠訓-3-"
L.S.
冇得訓
Maths
做數+訓左陣
Eng
抄野.
Chin
訓左陣
宗教
訓教.
M1,2
冇位坐-.-
好彩4:45走得
練波
細奶過左黎
好攰=3=
6點幾過石鼓繼續打
腳唔痛lu
但係變左手痛-3-"
聽日同後日要抖下喇.
8點左右番家.
等等等^..^ |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|