_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2009 年 11 月 30 日  星期一   晴天


2009-11-30 分類: 未分類

琴晚雖然訓左6個幾鐘

但係都好似冇訓過咁=3=

搞到今日失曬魂-.-

得L.S.同Eng冇訓

放學去石鼓

個波係嘉汶度

所以要等佢拎黎先有得打-3-

同企鵝,,希傾左陣計

之後HEA左陣就打波

打左陣細奶大奶佢地黎左

幫我地練波

接殺波接到死-...-"

仲俾佢地串我地打得好勁"

打打下原來已經8點半

即走haha`

 

聽日唔知練唔練好.

腳好痛-3-"

2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


2009-11-29 分類: 未分類

7點幾起左身

想訓多陣但又訓唔著

決定早d起身-3-

9點左右去M記食早餐wif Holly

之後出花墟

熱左陣身

11點開波

真係打得麻麻地

全隊都俾呀sir鬧

我算係俾佢話得小...已經好開心了=)

最後贏2:0

不過2局都係險勝炸=.=

(多謝你有野做都黎支持呀")

出線喇= ]

下場1月23先打

好遲-.-

不過都好...有時間練好d = ]

贏埋就有1/2機會抽到直入8強

加油呀!!!!

8強係暫時既目標~~

之後番KCP食野

食完去石鼓打波

好攰....

之後番屋企訓教.

 

我會好好的想清楚"

2009 年 11 月 27 日  星期五   晴天


2009-11-27 分類: 未分類

5點9起左身

好眼訓-.-

去黃中M記食早餐

好多人...

7點左右搭MTR去灣仔

因為唔想上看台咁悶

所以我同企鵝跟左勤一齊做工作人員

幫手set場

之後幫手Long Jump

好攰呀=3="

Lunch去M記

難得地小人xD

之後又番去幫手

4點3左右走

搭船: ]

之後搭車番SPK

去食飯

8點番家.

 



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 10
累積人氣: 13103