2009 年 11 月 30 日 星期一  |
| 2009-11-30 |
分類: 未分類 |
琴晚雖然訓左6個幾鐘
但係都好似冇訓過咁=3=
搞到今日失曬魂-.-
得L.S.同Eng冇訓
放學去石鼓
個波係嘉汶度
所以要等佢拎黎先有得打-3-
同企鵝,,希傾左陣計
之後HEA左陣就打波
打左陣細奶大奶佢地黎左
幫我地練波
接殺波接到死-...-"
仲俾佢地串我地打得好勁"
打打下原來已經8點半
即走haha`
聽日唔知練唔練好.
腳好痛-3-"
|
2009 年 11 月 29 日 星期日  |
| 2009-11-29 |
分類: 未分類 |
7點幾起左身
想訓多陣但又訓唔著
決定早d起身-3-
9點左右去M記食早餐wif Holly
之後出花墟
熱左陣身
11點開波
真係打得麻麻地
全隊都俾呀sir鬧
我算係俾佢話得小...已經好開心了=)
最後贏2:0
不過2局都係險勝炸=.=
(多謝你有野做都黎支持呀")
出線喇= ]
下場1月23先打
好遲-.-
不過都好...有時間練好d = ]
贏埋就有1/2機會抽到直入8強
加油呀!!!!
8強係暫時既目標~~
之後番KCP食野
食完去石鼓打波
好攰....
之後番屋企訓教.
我會好好的想清楚" |
2009 年 11 月 27 日 星期五  |
| 2009-11-27 |
分類: 未分類 |
5點9起左身
好眼訓-.-
去黃中M記食早餐
好多人...
7點左右搭MTR去灣仔
因為唔想上看台咁悶
所以我同企鵝跟左勤一齊做工作人員
幫手set場
之後幫手Long Jump
好攰呀=3="
Lunch去M記
難得地小人xD
之後又番去幫手
4點3左右走
搭船: ]
之後搭車番SPK
去食飯
8點番家.
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|