2010 年 2 月 26 日 星期五  |
| 2010-02-26 |
分類: 未分類 |
今日考中作
作左600左右炸-3-
9點幾放
去石鼓打波wif勤&烺
過左陣老細黎左
練開波同2.5
練完跟老細去幸福食野.
係幸福門口玩鬥地主XD
抖到2點幾又去石鼓再練
愈打愈多人
打左2場比賽
幾好呀"
好多謝今日有幫手練波既咁多位= ]
打到7點左右走
雖然真係攰到就死
不過為左頭三
我地要將呢幾日老細教我地既都做到
報答佢老人家呀XD"
總之加油啦^___^
(我仲要揼死個後二架xDDD)
|
2010 年 2 月 25 日 星期四  |
| 2010-02-25 |
分類: 未分類 |
又去M記食早餐,,
好飽-.-
第一節考listening
講講下cut左=_____="
o曬`
原來呀sir以為完左- -"
笑死xD
做完仲有半個鐘
全班都係度訓教XD
難得呀sir唔理=.="
第二節係Reading
好難=3=
算了`
差唔多12點放Lunch
食大盛
12點8番番去
話我地遲囉咩料子= ="
1點考Econ
做MC做左好耐-3-
後面果半個鐘係度狂寫-.-
最後果題寫得3行
死喇死喇-____-"
2點半放
去幸福
俾老細話我地得閒都唔練波=.=
4點幾就走左去打
熱死=3=
勤同烺好快走左
得番我同企鵝
同人打2vs2
好攰- -"著校服冇心情打.
之後跟左吉叔練左陣
佢d set波好令
好易揼到= ]
打到7點幾8點就走喇.
聽日作文
唔洗驚喇.
暫時將星期6既比賽放係最前
加油加油^____^
為頭三而努力"
|
2010 年 2 月 24 日 星期三  |
| 2010-02-24 |
分類: 未分類 |
第一日考試
Maths.
還可以吧-33-"
10點幾放左
去幸福玩牌&食野
玩到1點鐘勤同企鵝番去考口試
得番我同烺
我地讓左個位俾人
去左石鼓打左陣波
胃痛><"
打打下落毛毛雨
番番幸福
坐左陣...1點8烺又番去考
得番我一個,,
好彩有老細陪我傾計
傾左陣企鵝同勤就番黎.
陪老細去街市買生果
學識好多野.
不過2點8我就要番番去口試
應該oK.
考完去石鼓搵佢地
老細教我地開波,,殺波&一傳
就黎走果時落雨
淋水咁淋落黎,,個個濕曬=3="
算-3-"去番幸福
玩牌wif勤,,企鵝&詩
詩之後走左
Kapo同靜雯又黎左-3-
之後同老細傾計
佢話我同勤有KaFai影子-.-
咁KaFai咪日日都跟住我囉=3=
7點幾就番家lu`
腳痛@@
聽日Eng&Econ
要完成目標呢= ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|