2010 年 3 月 6 日 星期六  |
| 2010-03-06 |
分類: 未分類 |
今日番去賣旗
HEA`
搵d C Grade既人買XD"
11點幾去左剪頭髮
剪完去KCP食野
食完上左勤屋企打牌
贏左半餐飯+2杯雪糕= ]]
打到7點幾走.
聽日比賽喇...
驚驚>____<"
|
2010 年 3 月 5 日 星期五  |
| 2010-03-05 |
分類: 未分類 |
今日全日都冇上堂.
至於D分...
唔好係度講喇-3-
放學練波
好攰
老細話我傷左筋腱>3<"
起碼要2,3個星期先會好.
好驚好驚
對呢場比賽愈黎愈冇信心喇
點算呀=[ |
2010 年 3 月 4 日 星期四  |
| 2010-03-04 |
分類: 未分類 |
今日9點起身
10點番學校
考最後一科:Phy
好難呢-.-
考完去幸福食Lunch
食完就上勤屋企打牌wif勤,,烺&企鵝
希之後都上左黎
打左8,9圈左右啦
大贏家^______^
贏番琴日杯雪糕keke= ]
打到6點幾走
同希,,企鵝一齊行落鑽石山
同希係度玩押韻xDD
7點幾番到屋企.
聽日比賽前最後一次練波
加油呀"
頭三>3<" |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|