好耐冇打tim"
星期5幫勤提早慶祝生日
老細帶我地去買送
係幸福煮.
十分的好味= ]]
多謝老豆^__^
食完9點幾
上企鵝屋企玩wif勤,,希
詩之後拎糖水俾我地食xDD"
一路係度玩玩玩...
玩到焦早4點幾5點就一齊訓教
我同希一張床,,企鵝同勤一張,,詩就....haha`
訓到11點左右
又玩過
玩到1點幾落去幸福食晏
食完上勤屋企睇戲
睇到5點左右就番屋企lu.
夜晚9點幾就訓左教
今日10點幾起身
冇野做
悶......
今日派d卷都oK.
好彩= ]
Lunch問呀姜
既然佢唔想就算好.
可能咁對我地都好既`
放學去左跑步
石鼓->美東->吉之島->摩士->石鼓 x 3 Times
20min1圈
要愈黎愈快呀"
輸了`
還表現得很差
緊張的情緒令我變得可怕
對不起各位隊友
對不起各位支持我們的人
對不起各位為了令我們進步而不計付出的人
答應你們...我必定會再努力的`
相隔兩年
一樣的學界八強比賽
一樣的藍田南體育館
一樣令人無奈的裁判
一樣的緊張表現
一樣失望的賽果
一樣的痛哭場面
一樣的安慰說話
不一樣的...
就是我們已經長大和進步了"