2010 年 5 月 7 日 星期五  |
| 2010-05-07 |
分類: 未分類 |
林Sir & 彤彤生日快樂= )
今日番學勁大雨`
好彩冇點濕到姐xD
d堂好悶-3333-"
放學去同彤彤切蛋糕
之後番幸福傾計,,
6點幾番左家了.
|
2010 年 5 月 6 日 星期四  |
| 2010-05-06 |
分類: 未分類 |
琴晚食左包"堅"薯片
好好味xDD
多謝咁多個既msg/sms
今焦食M記
番到學校好多人同我講生日快樂
開心: )
聽日到班主任生日haha`
Lunch打班際籃球
出左半場=3="
好彩都唔算打得好差姐.
換完3諗住係小食部買飯
點知林仔唔俾囉-3-
上到班房勁肚餓
多謝企鵝佢地既蕉蕉糖同珍寶珠幫我頂住肚先= ]
放學第一時間過幸福
諗住食d野先
點知又要過KCP先-333-
買M記去Neway食,,正XD"
唱K wif 企鵝,,希,,Ting & 嘉汶
勤同烺之後黎左俾份禮物我(幸苦了")
好鍾意=)多謝曬您地咁多個.
估唔到會買呢樣俾我haha`
為左多謝您地我決定聽日即刻用^___^
唱到8點走
因為要番家食飯,,冇得去鋪頭見老豆一面:(
多謝呀媽煮咁多好送俾我食,,
多謝家姐買左個咁特別同咁好味既蛋糕俾我,,
仲有多謝妳2個既利是,,估唔到生日都有利是收XD"
之後上FB,,岩岩好100個通知xD
多謝曬您地呀...十分的感動喔=)
今年的生日特別難忘,,感謝您們每一個^______^ |
2010 年 5 月 5 日 星期三  |
| 2010-05-05 |
分類: 未分類 |
好悶又好熱呀今日.
放學去幸福坐到5點幾
佢地成班人係咁係度傾傾傾-333-"
冇人理我
聽日生日喇= )
多謝您地包薯片xD"
第一個生日願望係希望個個都開開心心^___^
第二係希望男,,女排都可以拎到個冠軍送俾老豆= )
第三係......唔講xDD`
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 198 | »
|
| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|