_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2010 年 4 月 8 日  星期四   陰天


2010-04-08 分類: 未分類

連續2晚都番夜

會死人的xDD

 

琴晚放12點幾

同老豆,,姑姑,,勤,,嘉汶諗住宵夜

點知度度都冇開-.-

上左竹園d公園坐.

傾計...差d講到喊

好彩有勤同姑姑d GaG"

傾到4點左右搭的番家.

 

今日姑姑放假

好彩細佬同miki幫下手=]

老豆趁冇咩人叫左我去傾

又差d喊-33-

做到1點幾收工

Thx呀培搭的車埋我^___^

 

comment哇>_____<"

2010 年 4 月 3 日  星期六   陰天


2010-04-03 分類: 未分類

今焦8點出去練波

俾企鵝昆@@

練到2點幾3點去KCP食野

仲有切蛋糕(因為聽日丹丹生日")

聽日仲有Party; )

食完野又番去打左陣

攰死"

打到6點幾7點就番鋪頭開工

攰到個人好呆-.-

仲要講左句勁低B既野俾嘉汶聽到

爆曬出去@@

之後見冇咩人就同老豆傾下計

知道同學左好多野

多謝老豆=]

傾到最激果度突然勁多人

呀生又早走左

得番我一個睇

做死左-333-"

12點幾1點諗住有得抖下

點知有外賣單-.-

送完就番屋企lu.

 

唔記得左原來過左12點tim= ="

呀丹生日快樂哇^____^

 

2010 年 4 月 1 日  星期四   晴天


2010-04-01 分類: 未分類

琴日最後一日番學

放左之後HEA左陣

5點幾就番屋企換3番工.

早左番去

生sir教我野xDD"

6點做到1點幾=.="

忙過企鵝好多@@

放工老豆話去MK食宵夜

咁就同姑姑,,企鵝,,勤,,希,,嘉汶7個人一齊去

傾下傾下就3點幾

4點幾番到屋企沖涼訓教

點知希同嘉汶2個條友7點正打黎嘈醒我

叫我去唱K-_____-"

咁就去唱啦

唱到12點幾番鋪頭HEA`

4點幾番屋企= ]

 

聽日要練波+番工

High爆-333-"



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 0
累積人氣: 13093