連續2晚都番夜
會死人的xDD
琴晚放12點幾
同老豆,,姑姑,,勤,,嘉汶諗住宵夜
點知度度都冇開-.-
上左竹園d公園坐.
傾計...差d講到喊
好彩有勤同姑姑d GaG"
傾到4點左右搭的番家.
今日姑姑放假
好彩細佬同miki幫下手=]
老豆趁冇咩人叫左我去傾
又差d喊-33-
做到1點幾收工
Thx呀培搭的車埋我^___^
comment哇>_____<"
今焦8點出去練波
俾企鵝昆@@
練到2點幾3點去KCP食野
仲有切蛋糕(因為聽日丹丹生日")
聽日仲有Party; )
食完野又番去打左陣
攰死"
打到6點幾7點就番鋪頭開工
攰到個人好呆-.-
仲要講左句勁低B既野俾嘉汶聽到
爆曬出去@@
之後見冇咩人就同老豆傾下計
知道同學左好多野
多謝老豆=]
傾到最激果度突然勁多人
呀生又早走左
得番我一個睇
做死左-333-"
12點幾1點諗住有得抖下
點知有外賣單-.-
送完就番屋企lu.
唔記得左原來過左12點tim= ="
呀丹生日快樂哇^____^
琴日最後一日番學
放左之後HEA左陣
5點幾就番屋企換3番工.
早左番去
生sir教我野xDD"
6點做到1點幾=.="
忙過企鵝好多@@
放工老豆話去MK食宵夜
咁就同姑姑,,企鵝,,勤,,希,,嘉汶7個人一齊去
傾下傾下就3點幾
4點幾番到屋企沖涼訓教
點知希同嘉汶2個條友7點正打黎嘈醒我
叫我去唱K-_____-"
咁就去唱啦
唱到12點幾番鋪頭HEA`
4點幾番屋企= ]
聽日要練波+番工
High爆-333-"