今天..
我去左倒數呀....
好開心...
同細芬.靜文.牙毛.嘉俊.......等(唔想打啦...好多呀)
我地去左細維園坐...
坐左成晚.....
不過真係好開心呀>3<
之後我地去左食壽司......
好開心呀.......