|
|
| 2010-04-16 |
分類: 未分類 |
6點幾起身 凍到唔想起
呢排起身隻眼紅紅地 重痛番
又自己行番去
今朝係學校咳到我痴線
呢排午假都無野做
係出邊行同坐
英文默默下書 樓上5樓整野
嘈到痴 又係到鑽鑽鑽鑽
好拿嘈啊 成班係到大嗌: )
笑死我
|
|
|
| 2010-04-12 |
分類: 未分類 |
|
今朝傻豬係樓下等我
送我番學: )
好多日無見傻豬 感覺唔同左
其實我好想見到妳
我好想妳送我番學 好想...
:-)轉夏季 校長英明
明天調位 大家都很期待
好掛住我既傻傻傻傻傻豬:-)
|
|
|
| 2010-04-07 |
分類: 未分類 |

今朝10點30死死下咁行去睇e生
好辛苦
e生話我感冒菌入腸;-(
傻豬 我好掛住妳<3
|
|
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 20 | »
|