|
|
| 2010-05-04 |
分類: 未分類 |
|
今日遲左起身:-(
家政今日考試 唔錯唔錯
英文話劇 詩敏做我老公
5月13 緊張
今日無maths堂 無得玩-3-
今日特別悶 特別眼訓
好掛住傻豬
好耐無見到妳啦
好掛住妳 我想攬下妳啊(K)
|
|
|
| 2010-05-01 |
分類: 未分類 |
朝早比個電話嘈醒左
12點幾出mk
4點幾番番西9行下
今日見到好多人
亦都比我撞到傻豬: )
好開心 開心到喊-*
我地真係有緣;-)
|
|
|
| 2010-04-27 |
分類: 未分類 |
英文統測 豬羅;-)
無得訓訓
今日maths堂玩啊恬姐xd
落堂比人叫左出去
係咁話唔知
午假成班係出面....坐-.-
切親隻手
好痛..係咁流血
係呢個緊急關頭 屋企竟然無哂膠布-.-
我叻xd 叫人落去買
重要切親中指
好掛住傻豬啊
|
|
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 20 | »
|