|
|
| 2010-05-19 |
分類: 未分類 |
|
呢排隻眼腫腫地: (
今日maths堂先喊完:'(
好多紙巾: )
放學好大雨..點算: (
好在我把姐不嬲放係學校: ) |
|
|
| 2010-05-18 |
分類: 未分類 |
今日早左出門口
番到去 換3
韻律堂睇番之前考試d片
笑到訓左落地:D
maths可以話好過之前上堂
不過依然嘈
電腦堂同傻豬係面書傾計xd
lunch要食野 唔食比湯圓佢地報串-3-
放學睇左陣社排就閃
我愛中史:D我愛中史:D我愛中史:D
我愛中史:D我愛中史:D我愛中史:D
我愛中史:D我愛中史:D我愛中史:D
我愛中史:D我愛中史:D我愛中史:D
我愛中史:D我愛中史:D我愛中史:D
白痴中史科長麥欣儀:D
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 20 | »
|