|
|
| 2010-05-12 |
分類: 未分類 |
我唔講 唔好代表我唔知
好多野我都知
FFF 今日係我地班比好多人讚好:D 妳好叻
strawberry ilikeyou
|
|
|
| 2010-05-11 |
分類: 未分類 |
攰左2日 好攰 好攰
maths成班得2個聽書
我都唔記得我做緊d咩
art張板畫比人偷左
成2堂企係到幫人洗野
攰到我想暈
我好掛住妳:-(
幾時先可以真真正正見到妳;-(
|
|
|
| 2010-05-06 |
分類: 未分類 |
今天早了出門口
每天出門口的時間都不定時
今日狂比人打;-(
都唔知咩事
今日好眼訓 好悶
時間過得慢 我雖然很開心
但妳不再我身邊 時間再慢都好
都無用
今日咩事??咁多人喊
imissyou
|
|
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 20 | »
|