ENDY FORUM

Bubbles Blossom Buttercup

 

 
 
2007 年 10 月 4 日  星期四

不開心.. 悶悶不樂 

琴晚真係好勁..9點幾訓到今朝

勁正..好彩冇工課..好耐未試過訓甘多粒中[GOOD]

.................

今朝早好想打一個人..佢就係成日CHECK我腰帶既粉腸

成個9月都吾知比佢CHECK左幾多次..比佢CHECK得多我都認得佢個死樣..佢仲要CHECK- -

根住仲要比第2個人捉我對鞋[GOOD..第2次比佢捉]佢想記我名

好彩元青係隔離頂住..根我談天..佢最尾冇理我..88[好多謝元青的幫忙]

吾係我今朝一定會發火..對鞋要改改

...............

今日冇咩心情上堂..好認真上堂BUT都冇聽

ENG.ORAL..OK FUNNY..我吾中意個題目

MATHS繼續教新野 - - 我開始吾明..成堂都在聊天..做左幾題..我又根吾上大家

..............

中文堂學講樣..OK FUNNY

上上下堂..手提響..嚇死..好彩得好小人知[真係好感謝你打比我- -]

BIO QUIZ同教野..好快又一堂

放學WITH 2個LING行左陣..中於睇左ZARAHN隻碟[比我]

搭車回家

.............

明天係SUPER FRIDAY[好野]

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
UNLUCKY AND UN鋸
禮拜3
被炒日子近了
好憎XANGA
今日