|
| 2007 年 10 月 3 日 星期三
TOO LATE - ENDY |
琴晚8點幾諗住抖下..點知一訓起身2經1點幾
做下MATHS..HEA下就2經5點
諗住訓1陣在起身溫中文..點知一起就2經係7點..整野番學
..............
MATHS QUIZ OK[100]好醒..都OK識
中文QUIZ OK掛..冇咩點溫..冇認真溫
教做個個中合寫評論[我第一次覺得王詠之係個MIZ..佢中於認真教書..講解得吾錯..我好認真聽同根住做]
..............
LUNCH時我係好好好開心既BUT個2個玲吾開心..又可比人SHARE D開心野
2個都成日發顛BUT都好錫POOH..食得好飽[GOOD]
.............
又1堂MATHS..教新野..OK..我中於同大家進度一樣
PE..跑9..跑左17個圈..跑完支力死..最無奈跑完之後我把扇爛左
好無奈..吾知邊鬼個甘死XX..我第一日用..仲要岩岩上PE先開始用..都吾夠一堂佢就死左
睇泥呢年我吾應該用新野..一用就好快會爛[勁無引] - -
..............
根很久以前的朋友傾計..感覺好好
大家仲記得大家..耐左傾番計都幾好
.............
細佬吾係細佬..甘係咩
我又要去訓0拉[吾知今次會幾點起身]
|
|
|

|
| |
« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 337 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|