ENDY FORUM

Bubbles Blossom Buttercup

 

 
 
2007 年 10 月 3 日  星期三

TOO LATE - ENDY 

琴晚8點幾諗住抖下..點知一訓起身2經1點幾

做下MATHS..HEA下就2經5點

諗住訓1陣在起身溫中文..點知一起就2經係7點..整野番學

..............

MATHS QUIZ OK[100]好醒..都OK識

中文QUIZ OK掛..冇咩點溫..冇認真溫

教做個個中合寫評論[我第一次覺得王詠之係個MIZ..佢中於認真教書..講解得吾錯..我好認真聽同根住做]

..............

LUNCH時我係好好好開心既BUT個2個玲吾開心..又可比人SHARE D開心野

2個都成日發顛BUT都好錫POOH..食得好飽[GOOD]

.............

又1堂MATHS..教新野..OK..我中於同大家進度一樣

PE..跑9..跑左17個圈..跑完支力死..最無奈跑完之後我把扇爛左

好無奈..吾知邊鬼個甘死XX..我第一日用..仲要岩岩上PE先開始用..都吾夠一堂佢就死左

睇泥呢年我吾應該用新野..一用就好快會爛[勁無引] - -

..............

根很久以前的朋友傾計..感覺好好

大家仲記得大家..耐左傾番計都幾好

.............

細佬吾係細佬..甘係咩

我又要去訓0拉[吾知今次會幾點起身]

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
UNLUCKY AND UN鋸
禮拜3
被炒日子近了
好憎XANGA
今日