琴晚好辛苦
今朝起身頭暈暈
之後去探熱
99.5度-.-
下學期番第一日學又遲入
好彩係第1次姐
因為下學期重新計過^^
但聽日要留堂(遲入8次,10次,12次)-.-
因為上學期遲個D我仲未留堂==
宜家好似退左燒LU
可能頭先訓左陣
不過我一粒藥都冇食-,-
好期待SPORT DAY丫
I WILL TRY ME BEST TO DO EVERYTHINg