| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 8 月 25 日 星期三  |
賣旗日  |
分類: 未分類 |
今日6點中起左身
之後出門口同頒+sarah食早餐
7點半開始去賣旗
8點到見到sam哥
之後又見到好多fd ^^
仲有好多小朋友幫我買旗丫
佢地好得意丫 =]
過多陣去左m記坐左半個中
曾嘉健特登黎買旗^^
11點3就起程反學校lu
thz hin爸爸車我地反學校
食埋野反到屋企就訓教lu
|
|
|
Shan 於 2010-08-28 01:12 AM 發表:
comment=)
|
|
|
啲細路見到你好驚xpppp 喺距地眼中你成個巨人咁;]
|
網主回覆
哈哈 緊係唔係啦 我係個好好既姐姐xd Posted at 2010-08-27 10:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz Posted at 2010-08-27 10:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz丫細 Posted at 2010-08-27 10:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|