今日呢....
同時一樣
準時2點半起身
每晚....
都準時凌晨5點訓
唔知點解
未到5點都唔想訓
本來今日要同翹,toby,胡忽俊
去睇 L or 功夫x籃
不過
冇去到啦梗係
阿爸阿媽
本來要我同佢地去車公x
不過
冇去到啦梗係
本來諗住今日係屋企做功課
不過
冇做到啦梗係
因為聽日要同老豆老母同aunt去澳門....
一d都唔想去
但係佢地係都要我去
又話知唔知阿媽洗好多錢阿
你而家話唔去
超...
洗咁多錢咪好去囉,又要迫我去
又咁多不滿
頂...
哈哈.....勁搞笑
啱啱聽左首歌叫"酷拜"
|