EMO life ?!~~
My EMO Lifeeeee!!!!
poll
暱稱: Andypoll
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
聖誕到了嗎?
累死啦
點作文呀-0-
^..^
Fuck You
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 52
今日人氣: 9
累積人氣: 406
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 13 日  星期六   晴天


^..^ 開心 分類: 未分類

今日好開心開心呀~

本來己為今日無得同你見面啦

點知我daddy 媽咪想2人世界,呵呵

咁就可以約你出黎wor~

之後去到你屋企樓下等你啦

點知去上到你屋企個層,去到你屋企門口你都未出門喎WAHAHAHAHAHA

咁就同你行路去到銀座食KFC啦

全程都拖著,好幸福呀~

不過唔明點解你唔比我係條街到Kiss Kiss 囉><

唔通香港真係唔可以open D?

食完KFC,一行出黎就見到黃xx=-=

之後你成個人o晒,呆晒-,,-

一直呆到我走個陣

點解你咁驚呀??

搞到你好似第3者咁=-=

我鐘意你,個個都知嫁啦!>..<

真係有d美中不足...

唔係既話今日就係Good Good Night la :]]]

 

 






訪客留言 (返回 poll 的日誌)


hin0208xD 於 2010-11-15 08:57 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]



hin0208xD 於 2010-11-15 08:56 PM 發表:
佢行過指我/3\
佢吾係叫我/_\`
好無禮貌阿fk\口/;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



il0veman 於 2010-11-15 08:54 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]



il0veman 於 2010-11-15 08:53 PM 發表:
見到吾緊要.吾洗o
行過黎say戈hi咪開波囉^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hin0208xD 於 2010-11-15 08:53 PM 發表:
天水圍好細架咋;
成日行過黎小心見多幾次^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



il0veman 於 2010-11-15 08:47 PM 發表:
有幾o
天水圍得您一個可以去?
我日日都系戈到經過喇^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sheila0302 於 2010-11-14 12:10 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babih0 於 2010-11-14 12:47 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



faby 於 2010-11-13 10:57 PM 發表:
哈!哈!CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]