今日好開心開心呀~
本來己為今日無得同你見面啦
點知我daddy 媽咪想2人世界,呵呵
咁就可以約你出黎wor~
之後去到你屋企樓下等你啦
點知去上到你屋企個層,去到你屋企門口你都未出門喎WAHAHAHAHAHA
咁就同你行路去到銀座食KFC啦
全程都拖著,好幸福呀~
不過唔明點解你唔比我係條街到Kiss Kiss 囉><
唔通香港真係唔可以open D?
食完KFC,一行出黎就見到黃xx=-=
之後你成個人o晒,呆晒-,,-
一直呆到我走個陣
點解你咁驚呀??
搞到你好似第3者咁=-=
我鐘意你,個個都知嫁啦!>..<
真係有d美中不足...
唔係既話今日就係Good Good Night la :]]]
|