嘩!今日差d遲到呀,好采趕到班車姐,如果唔係又遲到lu,不過唔緊要喇,都比人記左個唔好既野啦,今日上d堂又係好悶,悶到死,呀林上堂又係度食野啵,比佢激死,不過算喇,都唔關我事喇,放學啦,呀周又話去買33,好去囉,呀林話要買唔知咩野喇,好,咪去囉,今日呀周買左好多野,呀林都買左件33,我??冇買到,因為我唔想買,得閒先買喇,我咁眼訓,費時買左先黎後悔呀,so我要買既話,就等我冇咁眼訓先買lu,哈!返屋企lu∼返到樓下先知有人喺我樓下等左我1個鐘,笑死我,我唔記得左,佢又冇bring電電,打唔到比我,唯有喺我樓下等我囉,佢又唔走啵,我仲以為約左佢8點添,原來記錯左,sor呀,要你等咁耐添,不過係你等嫁,唔係我叫你等嫁,唔關我事嫁.唔好怪我呀,講下咋∼對唔住呀,今日冇功課做呀,好開心呀,唔洗做功課,係咁睇電視,唔係咁好睇嫁∼唔打喇,唔想打呀,想知問我喇∼8
|