2010 年 9 月 2 日 星期四  |
2010-09-02  |
|
我琴日去左搞証~~
悶死囉!!等左成粒鐘囉
本來係同人出街嫁
搞証搞內左
咁就冇出街啦
最後一日咁就毀左啦!!
搞証戈陣 要量"高度"
我量左係1.46
高左1cm
我5年級係1.45
3年我先高得1cm 咁幾時先可以1.5
|
| 發表時間:2010-09-02 07:23 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 54 | »
|
|