琴晚同左嘉嘉去睇煙花~~
d煙花超靚!!!
我地係睇9點幾戈場
唉!!!冇睇到上一場@@
d煙花有笑哈哈嫁;]
仲有d係紅豆同綠豆#.#
一開頭見到落雨
仲以為冇得睇~~
不過 好彩有去到
如果5係就見5到d咁靚ge煙花:')