2010 年 9 月 17 日 星期五  |
2010-09-17  |
|
今日好開心~~
放學去左彩排
今年 係宣傳報
仲有好多係新+入嫁!!
有好多初二嫁 "今年"
挽得都好開心@@笑死左
再一齊去新一族搞証!!"倍人"
之後 再同航仔,李泳,珊,陰me,岑岑
一齊係m記傾計 食野@@
今日全日都好開心:]
但係 一對住戈個尿經侖就咩都嘔曬出利
|
| 發表時間:2010-09-17 07:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 54 | »
|
|