2010 年 9 月 23 日 星期四  |
2010-09-23  |
|
唉!!咁個星期原來一d都唔好運~~
仲林住中秋同琼睇煙花
星期五再去人地屋企挽
星期六再去睇煙花
點知!!中秋戈日超黑
星期五要我番大陸飲@@
星期六雖然味到
但係估到估到一定係戈個人唔得閒
之後 就冇去 就算有去 都唔好運得去邊@@
黑字當頭*.*
|
| 發表時間:2010-09-23 10:55 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 54 | »
|
|