2010 年 9 月 19 日 星期日  |
2010-09-19  |
|
琴日同李泳,岑岑,嘉嘉,珊一齊去睇煙花!!
我咁次睇到第一場啦!!
不過 係第一場ge下段 上段睇5到:'(
今次戈場超靚super靚靚@@
仲有好多功仔圖案#.#
今次有笑哈哈,車提子同戈d行星**
睇完戈陣 仲行左一陣
本來仲林住食糖水
不過 好次就利冇巴士搭番居企
所以 就咁番左居企啦@@
我好滿足2家ge生活 5想再對你產生感覺
|
| 發表時間:2010-09-19 12:06 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 54 | »
|
|