最近過得都幾好
因為日日系屋企煲煙
呼。。。
最近電話費都幾貴下
唔知點解呢
好想返黎
但又唔想甘快
+埋煙貴呀
兄弟們
哈。。。
又食緊煙啦
馬騮
以後唔好甘激動啦
仲有細康你呀
記得過左去唔好甘串呀
過邊甘遠我地好難幫到你ga
唔知宜家個死肥仔點呢
大細孖
唔好成日唔返學呀
你地仲細
唔好似我哩d老野
你地仲有大把前途
我就得返錢途ja
成哥
你都系呀
唔好成日掛住系屋企打機
溝多d靚女俾我地識呀
知唔知呀
多d出街溝女
哈
暑假諗返起之前
宜家我最專敬既人終於出左黎
但系有個卻走了
雖然有時我好憎佢
但系宜家走左我覺得好可惜
因為系佢教識我好多野
唔系我仲系渾渾噩噩甘過日子
講到好似遺言甘
今個學期我終於揾到目標啦
雖然得馬騮陪我一齊做
但我地2個宜經掂曬檔
唉。。。
冷眼看你與別人談笑
卻未能上前妒忌制止
難道我這樣懦弱無能
尋晚
系我今個月黎最開心既日子
可以乜都唔理
成晚系度挽
未訓過。。。
雖然黎緊會有好多野煩
但尋晚我真系好開心
就黎一年喇。。。
仲系一事無成。。。
希望日日都可以同尋晚一樣
挽得咁開心