唉。。。
唔知又要幾時先見到呀大。。。
近排番到學校好撚悶
屌佢老母。。。
F1發生乜春都關我事甘。。。
雖然系關我事。。。
屌。。。之前先諗住聖誕我地同呀橋佢地番廣州搵呀大。。。
依家無洗搵。。。
我寧愿番去搵。。。
甘樣呀大起碼都好過依家。。。
遲d有個uncle生日。。。
諗緊去唔去打邊爐。。。
但又無¥去。。。
近期放學或星期6。日都系去新翠。。。
好少番禾邪玩。。。
唉。。。遲d重陽又挽通頂。。。
期望唔會好悶la。。。
今日ok好玩啦。。。
上p堂。。。
玩手球。。。
我將個波dom去呀sir度。。。
佢以為系另外一個人。。。
罰9佢。。。
跟住放學。。。
同馬騮佢地食煙。。。
大佬話去學校出面個公園等。。。
跟住同大佬。呀豪。呀杰。馬騮去接一個二叔。。。
跟住就玩到7點幾。。。
比我老母叫去攞野。。。
完。。。
番學好撚悶呀!!!。。。
呀豪呀杰linlin你地幾撚時先轉過黎呀。。。
成撚日翻到學都唔撚知做乜。。。
系到呆屌。。。
好撚彩近期放撚完學去禾邪玩。。。
唔撚系悶西死。。。
今日去禾邪玩得都ok開心。。。
系到玩人。。。
幾搞笑下。。。
尋日。。。。
我地1點幾去禾邪等。。。
跟住一人買一包煙諗住捱成晚既。。。
跟住上到禾7平坐左陣。。。
大佬打電話叫我地去海福。。。
去到講翻尋日單野。。。
sor。。。呀大。。。
跟住坐左陣
6點幾翻番禾邪。。。
番到去坐左陣。。。就去買立足。。。
7點幾-8點幾都系玩立足。。。
跟住呀大打電話過黎話去李天行homeBBQ
跟住我帶左8個去- -
有幾個唔想擺低佢地。。。
燒完。。。本身諗住同佢地玩多陣就翻禾邪。。。
其間。。。我地走入一個窿。。。
入面有個我手掌甘大既蜘蛛。。。
同埋馬騮比人偷左部電話。。。
跟住我地去美田玩。。。
點知玩到5點幾都仲系無翻。。。
仲同呀大佢去左新翠。。。
系新翠玩到6點幾到就去食早餐。。。
多謝大佬。。。
跟住7點幾
成哥。。。呀豪佢地諗住番禾邪訓陣。。。hea陣。。。
我就番屋企訓。。。
訓到5點幾先醒。。。
好眼訓。。。
哈。。。聽日就中秋啦。。。
雖然無乜錢。。。但都系會玩通頂
今次呢。。。就同上次通頂差唔多。。。
一系想訓呢就系街訓。。。
或者系條街度玩足成晚。。。
但系唔知有無女仔可以出成晚陪呢?
無女仔既話可能比較悶。。。
加上仲未點決定去邊玩好- -。。。
但無所謂。。。
開心就夠。。。