| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 12 日 星期日  |
有d留戀tim!  |
分類: 未分類 |
中二生活了多久,又係分開的時候,
真係諗番起岩岩開學,我成日唔出聲,到左係同學面前講野.
真係好搞gag,.,.但係到做一個友好關係.又要分開第2班.
好慘...唔識到左好fd.跟住又要分開.../3\
我覺得中二成個日真係唔點.日日係學校都唔知做咩.
上堂又唔係聽.咯堂又唔係問.日日係學校上tr...-3-
講野又月呢月冇品.改又改唔到.上年屎假改到e+.又等呢個屎假慢慢改= =//
好的女性朋友多.但菲是講野最大方的一個.
串的朋友多.但棟是串得最冷漠的一個.
好笑的朋友多.但飛是好笑而最賤的一個.
我不明白的朋友多.但情是我最不明白的一個.
扮野的朋友多.但狗是扮完又最唔知佢做咩的一個.
不開心的朋友多.但文是每年最多不開心的一個.
豪放的朋友多.但欣是豪放而煩的一個.
c奶型像的朋友多.但施是c奶而不理自己型像的一個.
大口的朋友多.但口爆是牙爆而咀大的一個.
打blog的人多.但像我俾心機而用心的打blog的人只有我一個.再見!
有願望的人多.但我希望憎我的人不憎.喜我的人再喜我.
下年不同班的朋友.我會永遠記住中2的日子.不會忘記你&&
下年再見啦.各位同學.希望你地會記得我的名字.
屎假任何人都可以找我的!...月多月好...iloveyou.
|
| 發表時間:2009-07-12 12:36 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 55 | »
|