♤--♀心傷透๑♣¬秋☉冬♁
poon001231
暱稱: ♧〝Y²′๑
性別: 男
國家: 香港
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 218
今日人氣: 0
累積人氣: 1812
2009 年 7 月 3 日  星期五   陰天


唔好怪我整天氣係陰天..因為E+係0神..冇太陽 鬱悶 分類: 未分類

      話咁快就1年啦...仲記得 中一岩岩入學我買 "牛丸"個個肥仔樣...

e+瘦左啦...同埋e+個人冇咁串...又識哄人.又識關心人...我太好了-v-'''

玩玩下travian,,,都覺得打機冇咩意義...唉...都唔知自己係咪玩犯賤 = =

番學等放學 放學等放假 放假又等番學...點解呀..!!!!

放左豬感1個星期 04日....我打機就悶哂...日日都係cs.travian..

唉...點得嫁..唔通中二升中三日子係咁過 ????

有冇人約我出街hea...最好女約啦.....但係又冇-v-;;;

點解有d女咁正-  -;;令女君君係其中一個...有完美樣子+身材..

個日發夢發到佢xxxx 哈哈 好鬼開心...

跟住前日又發到 x菲 ...俾 黃輝輝 淫佢屎fu..w0w..我見到勁火..

但係都係發夢=  =;;;....但係都好過冇得睇呀...!~

e+生活冇意義...你地得閒又有我電話 4點打俾我都有人聽...

仲可以倍你傾傾計仔...^^

但係5點訓...岩岩放個幾日8點醒 跟住9點...12點..e+3點先起身

一日分兩個唔同時段...5點-3點 6點-9點

醒左做的事情:打機.整野食.食野.呵屎.呵尿.聽電話.發白日夢.打飛機.

日日係咁過...遲早人都傻-3-;;;希望搵到條女可以控制下我@@←發夢多嫁啦!

文章完結在 2009年7月3日 0神 4時 xx分 by  :  夜不訓威

發表時間:2009-07-03 03:48 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]