話咁快就1年啦...仲記得 中一岩岩入學我買 "牛丸"個個肥仔樣...
e+瘦左啦...同埋e+個人冇咁串...又識哄人.又識關心人...我太好了-v-'''
玩玩下travian,,,都覺得打機冇咩意義...唉...都唔知自己係咪玩犯賤 = =
番學等放學 放學等放假 放假又等番學...點解呀..!!!!
放左豬感1個星期 04日....我打機就悶哂...日日都係cs.travian..
唉...點得嫁..唔通中二升中三日子係咁過 ????
有冇人約我出街hea...最好女約啦.....但係又冇-v-;;;
點解有d女咁正- -;;令女君君係其中一個...有完美樣子+身材..
個日發夢發到佢xxxx 哈哈 好鬼開心...
跟住前日又發到 x菲 ...俾 黃輝輝 淫佢屎fu..w0w..我見到勁火..
但係都係發夢= =;;;....但係都好過冇得睇呀...!~
e+生活冇意義...你地得閒又有我電話 4點打俾我都有人聽...
仲可以倍你傾傾計仔...^^
但係5點訓...岩岩放個幾日8點醒 跟住9點...12點..e+3點先起身
一日分兩個唔同時段...5點-3點 6點-9點
醒左做的事情:打機.整野食.食野.呵屎.呵尿.聽電話.發白日夢.打飛機.
日日係咁過...遲早人都傻-3-;;;希望搵到條女可以控制下我@@←發夢多嫁啦!
文章完結在 2009年7月3日 0神 4時 xx分 by : 夜不訓威
|