金日考地理&中文口試
Then反home
差d又5記得食飯lo= ="
跟住欣欣又來了
多謝lingling幫我鬧走個變太佬
個死變太佬add我MSN問我有冇玩過賓洲lo
勁變太佬><"
Then同lingling&lingling個fd傾MSN
佢個fd勁gag
話10年既11月25日娶我= ="
仲要包左lngling做二奶V.V
3.30去爸爸度食KFC
6.00反= ="
10.00業,2+姐&大+姐佢地又玩牌......
同Bb傾MSN......
佢好固汁牙......
不過我覺得我ga能力已經能令佢開心反la@@
I hope it so......
假天使雖則假;但我一定會氹反你=]
因為我好喜歡你這朋友 xb'
星川個cake好好未牙=]
天日見`
輝輝原來已經拍緊拖><"
kreoeo哥哥多謝你!!!
|