今日12.00比2家姐抄醒左@@
但我好攰.......
琴晚2.00先瞓@@
之後幚大家姐煮左個面
再同2+姐出街@@
真系凍死人"
出左門5夠20分中
隻手仲凍過d冰= ="
買到想買ga野就林住返home~
打比爸爸
爸爸叫我地又去佢度打邊爐@@
我就去左買花比牙E喇~
5.30爸爸返工luT^T
7.00左右我地又走
反home~
天日要反學
-慘-
---------------------------------------------------------------------------
其實氹女仔嘅說話....
人人刀識講`
系你先會信佢"
你好蠢牙!
甘刀信佢講d野...
|