今日我心情好混亂
亦好擔心....
因為返到去5知點好....
結果我選擇當咩事刀冇發生過甘
加上系5系刀笑左先
所以今日我可能變得有d傻傻地
英文會話時
平時我會坐喺佢隔里
旦今日
我冇
反而豬肉奀自已坐過去@@
我知大家都好想我同佢和好如初
但我覺得刀系未系時候住
lunch
同miss lamlam食
我同左佢講琴日點解5開心
佢刀好希望我地可以好返
唉.......
之後見到寶見~^^
心情好好多~
仲同佢傾左陣
好對5住牙"
甘多位...
要你地擔心!
我冇事喇~
我同佢應該慢慢可以做反f.d架"
今晚去搵keroro傾下先!
|