今日系我契老公生日
老公都有得契呢個咩時代@@
12.00左右去市中搵佢地
之後去睇戲
[關人7事]
悶到嘔奶"
之後上天台跳樓xbb
講笑........
去左公園玩x.x
勁好笑....
成班男仔喺度玩捉E恩@@
我就被迫玩氹氹轉....
轉到直線都行5到....
比佢地其中1個撞到
扑左洛地
失頭損左= ="
痛痛-3-"
終於有19日可以同契老公同一歲
19日後我15歲lu~
之後去大家樂食飯
女強人同佢男友吵架牙.....
佢cry左@@
之後
反屋企..........
琴日有個人同我表白
我冇接受
好彩我冇接受咋"
佢琴日同我表白
今日同第二個拍拖囉!
無晒野講"
契老公~
生日快樂^^
--------------------------------------------------------------------------
一天不見你的笑臉..........
教我如何習慣?
我很想念你`
|