琴日好攰呀''
10.00反左學校0.0
係甘做......
3.00救星到~
同爸爸見面
4.00反去
做到5.30左右
反到屋企
爸爸煮飯煲湯
太好了"
飯後
沖良xbb
再陪爸爸看戲
12.00多先瞓"
今日1起身
又開工...
做到死>///<
Today is my{son}'s birthday^^
生日快樂~
唉.......
Bb....
你誤會了"
我係5係中2你
我自己都5知
你又會知?
除非你誤會左我姐~
------------------------------------------------------------------------------------------
緊緊相依的心
如何 say goodbey?
正所謂相愛容易相處難
即使相愛
也很難相處
|