今日又同爸爸食早餐
佢比$100我食lunch
我幾想比佢......
但佢5會收= =''
估5到今日谷sir第1句同我講嘅係:
你又冇精神牙?甘搞洛去5掂架喎......
佢又睇穿左我....
勁慘"
勁攰"
又要測Econ
又要默中文默書
仲要測普通話= =''
咩都5識~
小息諗住瞓
但又要交簿比英文To/.....\
冇得瞓
跟住上堂又瞓
差5多冇醒過= ="
普通話份嘢......
幾乎空白= =''
好攰"
終於lunch~
反屋企"
食左包餅"
走~
第9節先泥正到手指= =''
唉"
血= =''
好彩蕭蕭有膠布~
thz~
唉......................................
之前只係傳某南
E+仲加埋某港= =''
就當係真
我有冇甘花心牙?!
人地好專一架
時間真的能沖淡一切我和你的記憶?
我對你的感覺?
你欺騙過我的感情
你蒸發了我對你的愛
但我永不能忘記那[星空]
我詺記於心
希望你也是
你要好好愛下個
我知你可以的
寶,放棄佢.....
|