琴晚我為2家姐煲左豆沙
但我5中2食
而我煲完之後
佢居然...
又瞓左= ="
於是我call救兵
Keroro小隊紅豆沙隊長--------
青蛙= ="上泥幫手
之後梗係又溫溫書la~
跟住又搞到佢1.00先走= ="
sorry~
今日同爸爸食早餐
於是就7.00起左身喇"
攰死= ="
同大肚婆一齊眞辛苦"
要做呀四......
周圍走~
仲跑跑跳跳= ="
真係話比人知佢大左肚都冇人信
周圍都係水
幾驚佢跌親= ="
我呢個牙4認真辛苦"
比人推
比人撞
比人踏
都要護住個主人
食左$60幾
又貴又5飽~
之後上左爸爸家~
拎完D野走~
反屋企瞓
瞓瞓下
聽到敲門聲
於是去開門
原來係大肚婆同埋爸爸大駕光臨~
唉.....
大肚婆又發作"
上到泥坐都5坐下
就勁汁屋
連我嗰份都做埋~
話比人知佢大左肚都冇人信la><
大左肚仲周圍走......
之後佢地走左
我又瞓5反lu~
唯有又煲紅豆沙la~
琴晚比2+姐話我5留比佢[鬼叫你瞓左咩-3-"]
E+煲返比佢~
原本林住同2家姐出街架"
但佢瞓得好林~
等佢醒左再算@@
4.30 2家姐總終醒喇= =''
沖完良
5.00先出去....
睇3
但5啱心水...
去市中心
見到有人同d小朋友影相
勁得意牙~
仲撞到牙楓同佢女朋友
羡慕死人....
之後見到牙聰
叫佢佢5應T^T
之後我同我楓玩嘅時候
留意到佢個女朋友開始黑口黑臉
於是同牙楓講:
小心你女朋友吃醋呀"
但佢5聽我講.....
仲同我越玩越顛
只見佢女朋友塊面愈來愈黑= =''
我就怕怕喇"
目送佢同佢女朋友走@@
之後同2家姐打邊壚xbb
飽死"
之後反屋企~
P.S:相信經過呢2日之後
出到街d紅豆1定會驚左我= ="
我甘樣對佢地d[同豆]@@
哈哈哈哈~
笑多d la~
唉.....
我好白痴= ="
其實我近排好5開心牙"
但我冇嘢可以發洩
亦冇理由5開心
只係做咩都提5起精神
好辛苦"
|