近日
我心情好複習
相信不少人睇得出.......
琴晚同★Bb喺MSN度傾左好耐
雖然
我5係同佢講
點解我心情會甘
我同佢只系閒聊一下
但我真系好中2同佢傾計
我覺得一同佢傾計
無論之前心情幾差
都會變得好好
慶幸有他^^
我真系超中2呢個朋友
今日
瞓到2.00先醒
好耐都未試過甘好瞓= =''
多謝你,Bb~
5.00左右同2+姐行街街~
勁開心牙"
買到糖葱餅牙=]
之後買33
好耐都末試過甘開心^^
真系勁多謝Bb....
如果5系佢
我冇林得甘通~
我好似放底左好多野....
7.00多才回家~
成個人散晒><''
--------------------------------------------------------------------------------
是你能我想得通~
真系勁中2同你傾計嘅感覺
中2你呢個朋友
你係我真真正正嘅朋友Bb~
|