幻想總是美好的;現實卻是殘酷的
近泥
我都經常將1個人當係佢>///<"
今日10點左起身...
跟住就成條死屍甘攤左喺張床度....
似乎今日我係餓醒架= =''
跟住去食左個包
2家姐反泥喇
我煮左個面比佢食
跟住汁屋
2.30大家姐b.f泥左lu
then
佢煲湯比我地飲
正牙~
之後洛街買村料整甜品
點知買漏左嘢
又要再洛去買過
哈哈....
跟住勁搞笑嘅事又泥喇"
我加熱水嘅時候
淥親隻手手
勁痛
哈哈
勁搞笑xbb
跟住
我洛去買義大利粉
反去屋企
比我表表嚇親-3-''
直至8.00先有得食= =''
----------------------------------------------------------------------
原來沒了你
做人相當痛楚
|