唉.....救命牙''點解仲有人講架?!真係攞左我條命好了...
又有人問我係5係同某南拍緊拖喇"
我再講多1次
STOP呀!!!
5好再講la..........
居然仲要同我講
下....點解5係架?!我想你地1齊牙~你地好登對牙"
救命牙"
我講左10萬9千7次
我同佢冇嘢冇嘢冇嘢冇嘢冇嘢冇嘢冇嘢冇嘢架
點解就係冇人信?!
依家起.
我真系得閒死
5得閒病喇........
但算na~
總好過有時間林其他嘢^^
我林通架喇~
但我需要時間來沖淡1切...
唉...欲哭無淚.....
某某謝了你的湯
希望我可以開心...
我祝福了某人;
那不知某人會否也祝福我呢??
※小公主 字
6/10/2009
|