今日瞓到2點幾先起身.
好開心牙''牙爸金日反泥^^
同埋今日5诜比人講...
早餐又冇食;午餐都冇食
但都可以話我食左午餐嘅...
半個月餅lo@@
跟住大家姐去左反工而部腦就由我接管左喇'
到左4點幾....
2家姐醒左喇@@
我就退位比佢玩...
到6點幾;同佢去拎音樂書"
仲去左食m記當系同佢提早興祝生日~
但系佢生日喺12月尾LO
跟住就反去喇^^
唉...
成個晏晝就甘sin左喇....
好悶牙"
星川己於昨晚回港...
p.s:自從反左泥之後輕左3磅....
----------------------------------------------------------------------------------
輕閉雙眼
感受你的聲音`
|