今日係某人的生日`
身為假天使嘅我.....
早己12.00 send 左個SMS比佢
希望佢可以得到祝福la~
今日冇出街.....
悶悶-3-''
天日又要反學
又要對班F.1 F.2= =''
我個喉嚨冇得浄lu...
好想搵反以前最中2食嘅嘢"
身為假天使嘅我最最最希望.....
爸爸多d反泥
勁miss佢d湯湯"
以前日日對住佢就淨係識得話佢長氣....
但E+.......
終於明白到有d嘢5失去都5知佢好嘅道理= =''
假如你地仲有人為你煲湯,煮飯,洗3,做家務的話(除左牙4之外)
你地要好好珍惜牙......
近排個喉嚨勁痛"
5好同我長氣地傾計;
除非你打算我淨係聽你講嘢la
小公主 字
11/10/2009
|