今日反學冇乜特別事
就只系個頭暈足全日
搵mami傾左成堂@@
我自爆由琴晚到今朝只系食左個光so餅@@
光so餅好野~
mami聽到
請我食左包餅仔xbb
THX mami
lunch
又反home~
上電腦堂好好笑
峰反左桓張枱
牙sir問邊個有份
峰:我我我同埋我
牙sir:有份自已認可以減罪刑
牙sir.....
峰都話佢佢佢同埋佢
甘即系冇其他人la= ="
今日真系好好好好5舒服"00"
但sorry
我真真真真真系好好好好5想食野><
------------------------------------------------------------------------------
為什麼我的王子....
都是為拍拖而拍拖呢><"
誰會以真心的對我?
懇求你為我獻上一個答案......
10/11/2009
|