琴晚我以為哥哥5會搵我 佢打比我我真系好happy~
結果琴日12.00先瞓 sorry牙" 阻到你.......
金日反學 因為{公事}同佢傾左幾句 因{私事}亦傾左幾句@@ 總之就係有好開始la
lunch又系同miss lamlam食 之後平平安安到放學><"
反home換3 去爸爸度 見到欣欣@@
之後同爸爸打邊爐 10.00左右先反到home@@ 好攰"
一on MSN就見到佢留信息比我= =" 佢又亂林野@@
唉....... 天日出5出街好? 好凍牙@@
如果輝輝講d野系真就好