今日我7.30起左身lu~
幸好琴晚10.00我己經瞓左@@
8.30反去
之後女童軍食風
企喺hall前受死= =''
d男童軍勁勇
脫衣@@
勁團結"
跟住反入hall睇show~
睇睇下
林國培唱埋一份
甘我,區2義,欣欣,姚祖迪,一齊拍手
石不順發顛捉我地出去吠
勁無奈= ="
有病睇E生la~
吠人系E5反你個病架`
之後洛攤位幫手
d人走晒
得反我一個
做死左@@
做做下野
細佬榮無lala打泥約我食飯@@
之後有人搵我吹水
正~
放左之後
見到細佬榮&星川
之後反home拎$$
同佢地食粥
一路行一路抽細佬榮水xbb
我隻手凍到無知覺.
但細佬榮淨系穿社3都暖過我@@
於是我向佢取暖{簡稱:抽水}
食完碗粥
暖左好多
陪細佬榮等埋部腦ok
先反home
一反到去2+姐就話要去爸爸度
由於我食左野ga關係
我去到刀系瞓@@
之後反home前贈自己三個願望
買左隻出奇蛋←想食好耐
如果有你倍我過生日
我不會再有任何要求
但求你快樂........
生日有你
就足夠了....
-----------------------------------------------------------
為什麼要給機會令我誤會?
但又要解譯 ?!
|