Music Playlist at MixPod.com
今日朝早一早起身= =
8點半到 同詩去食早餐 佢要去camp ma~~~
跟住見到豬豬 ~~~
食完之後落好大雨= =.... 行到天橋打比劉燕清 拎傘黎xdd
跟住我就返屋企啦= =
3點 要返學校練歌
2點幾就同mk華一齊返去~~
跟住見到呀燦 一齊~
跟住返到去 本身冇咩人
跟住 越黎越多人!= =....
唱到咁上下 都ok熟啦....
唱個陣都幾搞笑下 xdd
5點 走人 之後去個fd屋企玩一陣
就返返屋企lu~~~!